Sur för en dåligt dag. Thats me

Alltså jag blir riktigt irriterad och vill bara isolera mig från folk och sen bara skit i allt. Varför ska det vara så svårt att lyfta på luren när man vill prata om saker? Jag överreagerar men nu när jag vill ha tag på folk som mest så blir det inte som man tänkt sig. Sara du vet jag att du inte svarar så ta inte åt dig.  Vill ni inte prata med mig säg det då x) Så ringer jag inte.

Nu ska jag ringa en gång till och seeen ska jag skita idet. Då får folk höra av sig till mig istället. Men hör dom av sig två timmar innan skiten då skiter jag i det. Töntig? Ja men jag har ledsnat.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hade svarat om jag hade vart där när det ringde. Men eftersom jag tar studenten idag så var det sjukt mycket att göra igår & jag var antingen i Tobo eller i duschen. Annars hade jag svarat (:

2009-06-12 @ 05:28:25
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0