Skolavslutning

Idag var det niornas avslutning och eftersom min bror går i nian så måste jag självklart gå ner och titta. Jag kommer ihåg när man själv stod där och jag grät lite grann eller ganska mycket efter ett tag ingen fick prata med mig x) Men dom här var så jävla tråkiga dom grät inte dom skrattade inte ingenting vad är det med er folk! GRÅT! För att ni kommer att tappa kontakten och aldrig mer träffas x) Eller det kanske är annat om man pluggar i uppsala och så väjler dom Tierp dom dumma jävlarna vad tänker ni med ni kommer att bli knarkare och bara ligga med varnadra och få klamydia och HIV.
Andreé var väl lite smartare än mig och valde en linje där man kan bli något iaf. Så det var väl smart men ni andra som går typ ja estetisk eller något. Gå i uppsala och öka era vyer.
AMEN!
Jag tänkte duscha så får vi se om jag följer med i kväll jag har ingen aning om tider eller något. Men jag vill inte ringa och störa helle när folket är med sina famlijer. Så jag får väl laga lite mat och sen så duscha och vänta tills folket vill ringa mig. Det ändras hela tiden och ingen vet något och den ena säger si och den andra säger så x) Hoppas det löser sig i slutändan för att jag vill göra något!

Lillebror kan han med se lite anständig ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0