Midsommardagen/Midsommarafton

Midsommaren spenderades som sagt här hemma med god mat, det kändes som vi åt varje timme x) så jag hade lite ont i magen men det blev en lugn dag för mig iaf men kul hade jag. Det blev 5 kamp och kransbildning eller hur jag ska säga. Det kändes riktigt traditionellt men ändå kändes det som om vi hade blviit mycket äldre det blir på ett helt annat sätt. Lite roligare.
Dagen efter var jag osäker på om jag skulle med kusin till lövsta men ja dom och mor övertalade mig att följa med och jag ångrar verkligen inte att jag gjorde det för fy fan vad kul jag hade. Förfesten var väl lite seg men man kom igång iaf och när vi väl var där inne träffade jag Sara så då var jag med dom och det räddade min kväll mycket. Så det blev svett, dans och med smak av bråk. Folk ska inte prata med mig när jag inte vill prata med dom. Eller försöka bränna mig med cigaretter. Så säger jag bara. Men det förstörde inte min kväll för att jag tror inte att det gick en enda minut utan att jag hade ett leende på läpparna.
Men tack så himla mycket alla!
I morgon ska jag kolla lite i stan det var så mycket rea men jag hade inga pengar med mig -.- hittade bikinis för 29.50 -.- Och sen hade jag inte med mig några pengar -.- Surt. Hoppas det är kläder kvar iaf :)

Vecka 29 så tror jag att familjen blir borta förhoppningsvis så jag måste börja planera och flickor ni måste hjälpa mig! Så vi måste träffas! Jag går bara i skolan den här veckan. Sen är jag ledig i 4 veckor. Så ni måste hjälpa mig!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi måste ha grillkväll! & jag vill åka till Gräsö med er (a)

2009-06-22 @ 21:34:00
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0