Make out whit me you will

Jag är alldeless snurrig jag ska inte sitta i solen man blir lite dum i huvdudet. Igår var det ju varmt och när jag kom till Fredrik var jag så badsugen och jag har sommarkort på badet men han har inte det och han eller jag har inga pengar så vi kunde inte betala för att gå in. (Jag måste bli av med min skräck att bada på badet i örbyhus). Men men som sagt jag vill bada som ett as och jag tjatade på Fredrik så vi eller jag ringde Fredrik fick prata och fråga snällt om Peter ville bada i Aspo. Och det gick han med på så vi badade där (Minnen!) var där kanske i en timme x) Men vi var hungriga. Så vi bestämde oss för att grilla sen senare så det blev grillad kyckling, fläskfile grönsaker och med beasås och klyftpotatis. Så jävla gott! Mera mera mera!

Men jag måste ha nån som vill bada med mig sen när jag är ledig nästa vecka så att jag kan få lite färg nu när jag går i skolan så får man inte så mycket färg. Sara! Sluta leka med Simon hela veckan då för att en dag kan jag väl få dig?
Men nu ska jag plugga skriva två uppsattser -.- VAD ÄR DET HÄR?! Det är sommarlov och jag snackar om skolarbeten -.- Det suger och det är om partier också som jag är helt dum i huvudet på. Prov på måndag whiiiho.
Nej nu blir det lite Göran Persson.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha (: Jag kan faktiskt inte nästa vecka tror jag :O Jobbar mån-tors, sen åker vi på semester ;) Är du inte ledig nån mer vecka?

2009-06-26 @ 10:51:37
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha, kommer du ihåg alla getingar i aspo? Inte så svårt att glömma kanske, för ont gjorde det tss

2009-07-02 @ 10:26:56
URL: http://mandybe.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha jag bombar dig med kommentarer men men :P Men jag kan bada med dig om du vill! Bara att höra av dig :)

2009-07-02 @ 10:31:46
URL: http://mandybe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0