Lyckat?

Ja min student var ju som räknad. Men det gör inget för att jag hade det mys med Fredrik och han sa att det var min dag så jag hade all uppmärksamhet på mig och det var jobbigt med släkten men mysigt med Fredrik. Jag kände också att varför ska jag slösa pengar och alkoholen på en dag jag verkligen inte är sugen. Så då kör jag på nästa vecka då det är Saras och Norpans student. Jag visste inte att man skulle få så mycket och det verkar som om min släkt vill att jag ska bli alkoholist för jag fick pe ngar och alkhol så det är najs då klarar jag mig ett tag ^^ typ en två helger x) Sen hoppas jag på brev snart till sommarskolan så att jag vet när jag ska börja :S Sen har jag nog aldrig ätit så mycket som på dom här tre dagarna och smörgåstrårta mums! Så nu är man arbetslös och förjävlig. Fy fan. Hur ska jag kunna klara mig :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0