Jaha?



Jag tittar på min mobil och hittar dessa damer på bilder. Det är ifrån fredags när vi var hos partyfixaren Ronja x) Lite fiasko kanske. Det var jätte mysigt i början iaf när vi var hemma hos Emilie och sjöng singstar och pratade och tjoade. Det var mysigt hoppas på mycket sånt i sommar! Men jag fick i mig lite för mycket under kort tid så det blev ingen krogen för min del. Jag mådde lite dåligt ^^ Så klockan 10 var jag hemma igen och trött som ett as. Jag åkte till Fredrik igår kväll och vi lagade kyckling med klyftpotatis och gorgonsolasås. Skiiit gott och sen lite chips och dipp sen ost och kex. Men jaa det orkade vi såklart inte. Så det får vi ta någon annan dag här i veckan.
I morgon börjar min sommarskola -.- Kuuul. Men det är bara en och en halv timme om dagarna så det går nog fort.

Kommentarer
Postat av: Sara

(Ignorera min tomma kommentar, haha)



Så snygga vi var ;) Ja, det blev lite mycket för alla tror jag. & jag vill också ha massor av sånna kvällar i sommar! Jag är sugen redan nu på fredag. Haha. Vi borde dra ihop en tjejkväll med singstar, spel & lekar. Massa goda drinkar! Vad sägs? <3

2009-06-14 @ 23:49:42
URL: http://dexe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0