Its alive!

Det blev ingen arbetsförmedling jag glömde ju att jag hade mitt leg hos Peter -.- Så jag gick upp i onödan. Men tittade på min serie och vaknade sen kom Fredrik över med mitt leg fast han stannade inte så länge för att peter väntade ute. Men han är så mys ville bara gömma honom och säga till Peter att han följde med  Peter Pan istället för att han kan flyga. Peter skulle nog gå på det och gråta sen åka hem. Men jag får träffa honom i morgon och jag har kanske lite funderingar på att simma i morgon för att Fredrik slutar skolan 12 så då har jag lite tid på mig så jälva länge kan det inte ta om man ska skriva in sig där eller? Jag vet inte ens när det öppnar x)

Min lilla plattis tångis som jag fick av mina päron. Den är rosa och blommig fast det syns inte.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hejsan !



Det kanske inte blir Gävle på fredag -.- Men nått ska vi göra i alla fall ;D Jag vet inte alls hur det blir :S Vi får se!

2009-06-09 @ 14:55:19
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0