Första dagen

Ni vet när man var liten och lekte lärare med sina kompisar och man sa att dom skulle ha prov varje vecka och 1000 läxor varje dag. Ja det var typ så idag. Vi fick reda på att dom har kortat ner från att egentligen läsa kursen i 80 dagar till 20 så vi börjar med något nytt varje vecka så inget skolkande där eller och sen har vi prov varje vecka och det är inget skoj + två inlämmningsuppgifter varje vecka. Så den här månaden ser inte ut att bli kul. Och på planeringen står det att man har lektioner varje dag i två veckor sen ledig i kanske två veckor och sen två veckor till. Så jag tänkte oooh najs lite ledigt men det är bara det att då får vi hemma uppgifter där med -.- Jag ångrar verkligen det här. Men jag måste om jag ska komma någon vart. Herregud det är inte lätt att försöka vara smart. Och jag som har skiiit svårt i samhäll. Så jag kommer nog inte vara kontaktbar under en senare tid för att jag har nog tagit livet av mig x) Jag ska få pizza ^^


Im going to miss yall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0