Crash and Burn

Ja en vecka har snart gått, prov på måndag. Jag lever ju livet x) I morn är det midsommar. Vill vara med flickorna men känner ändå när jag har sagt till familjen och släkt  att jag ska vara hemma så ska jag det. Det kommer att bli mysigt det med :) Vi brukar ha det roligt i Brodinssläktet. Några för mycket vinare för elaka faster så gör det kvällen x) Sen spel och bara god mat.
Jag längtar väldigt mycket till maten x) Med mina grillade majskolvar. Och sen själklart att Fredrik ska vara med. Det betyder mycket för mig. Men det värsta är att jag måste städa och plugga nu. Och nu har jag kollat allt jag ville kolla så nu är det bara att plugga på. Klockan 4 ska jag iaf se top model man fastnar som en idiot. Dumma tvsaker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0