Call me

Min mage kurrar som en motorsåg skit jobbigt men vi har inget att äta. Jag tittar på Tyra Banks show och det handlar om att internet tar över folks liv och jag tänker shiet hur kan det gå så långt att internet är så beroende påverkande. Men jag känner av det själv. När jag kom hem idag har varit hos älsklingen nu sen i tisdags så kollade jag bloglovin och jag hade 100+ inlägg att läsa -.- jobbigt. Och om det regnar mycket i sommar kommer det att bli värre. Så ta ut mig på saker i sommar! Jag längtar tills i morgon för att jag var så rastlös igår det var pissväder och jag och Fredrik hade inget att göra. Vi gick till affären och köpte naturgodis och sen kom det folk för att fira Carina Fredriks mor. Så vi fick en massa gotta och trevligt sen kollade vi på Sverige- Malta matchen och jag vart nervös och tänkte om inte Sverige inte ens kan slå Malta hur fan ska det gå då x)
Nu leta mat och kolla klart!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej igen ;D Vet fortfarande inte vad som händer i morn. Men vi ska prata med resten av klassen i morn & hör vad som händer. Annars gör vi något själv. Typ förfest hos mig sen krogen ;) Det blir asbra!

2009-06-11 @ 16:03:34
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0