Bajs skit bloggskit

Det kändes konstigt när jag duschade vart tog allt hår vägen ? x) Men det är kul. Ska bli kul och se vad Fredrik säger. Hoppas han tycker om det. Jag har kollat på min serie avataren och det är sjuk hur det går in i skallen jag vill bara se mer och mer (ja det är ett barnprogram) men ja gmåste nog sova snart. Jag somnade klockan halv 9 igår så det är lite skillnad.

Från skivan.
Jag känner mig otroligt ful när jag tittar på den här bilden -.-

Tjejgänget på förfesten :)

Jag skulle lägga upp mer men eftersom det inte vill funka så får vi väl se hur jag gör.

Kommentarer
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

snygg blogg! :)

2009-06-03 @ 07:02:34
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0