Whossssh

Igår skulle jag träffa dönnerna, men ja det blev tyvärr bara jag, Emmy och Sara H. Men vi hade det trevligt ändå. Vi var där från 11 till halv 4 ungefär så när jag kom hem hade jag ont överallt och hade bränt mig som tusan. Men det blir nog till färg kanske. Jag har ett par vita skinkor med ett par vita boobs så sniiiiggt. Sen senare drog jag, far och Andreé och badade i aspo och det var skit varmt i vattnet. Sen hem och somna tidigt. Men vaknade av att Fredrik ringde och ville prata. Fredrik och grabbarna är och campar i ängskär. Dom fick inte campa på gräsö för att man måste vara 25 vilket jag tycker var lite dåligt. 20 hade jag förståt men 25? Överdrivet.
Och sen fy fan vilket väder i morse! Åska som fan och öste ner regn. Jag hade fönstret öppet så jag vaknade av åskan. Kuul att sova i tält i morse x) Snart ska vi väl åka och grilla vilket jag inte känner för direkt inte med dom där ungarna. Men jag funderar på att cykla så att man kan cykla hem när man vill. Nej nu ska jag duscha sen göra tzatsiki om inte nu vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0