Veckan som kommer

Emil åkte hem för ett tag sen så nu är ja ensam igen, jag skulle nog kunna vänja mig för att det är ganska så skönt faktiskt. Igår så såg vi ju på Ice Age 3 en bra rulle faktiskt man skrattade några gånger. Men jag hade hellre velat sett den i 3D jag tror nog att det hade blivit så mycket bättre ^^ . Sen så när jag kom hem skrev Emil på msn om han fick komma över och jag hade köpt nachos och dippar så vi klämde i oss det. Det var kul att träffa Emil igen vi har inte umgåtts på typ 2 månader själva. Vid 4 tiden kommer Bulle och plockar upp mig så ska vi åka hem till dom så ska dom visa mig vad jag ska göra där jag ska även få tjäna lite pengar och måla deras staket. Så det är värt det iaf. Sen så kanske jag kan locka med mig Fredrik så kan jag bjuda honom på middag. Typ pizza x) Det känns skönt att man har veckan lite planerat. Måndag: Hoppas jag att jag får träffa flickorna.
Tisdag: Städa inför morgondagen och sen kanske sova borta med Fredrik och en massa disney filmer ^^
Onsdag: Folket kommer hit hem till mig och vädret ser ut att bli lite bra så då kanske vi kan grilla.
Sen veckan ut så kanske jag ska måla lite om det blir bra väder. Så jag har lite saker att göra plus att jag måste skriva mitt arbete :S Jag har inte riktigt börjat än. Det är så jävla tråkigt. Men jag har bestämt att jag ska kolla lite i morgon och kanske skriva lite om jag har lusten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0