Pictures

Äntligen funkar det att ladda över bilder från mobilen så jag tänkte bara lägga upp dom nu måste sova också. Vill inte vara lika trött i skolan som jag var idag. Jag måste köpa hårfärg btw för att mitt hår ser flottigt ut på en gång. När det är ny duschat. Vilka problem vi tjejer har!


Blommorna som thailändarna hade skurit ur i melonen. Det var när vi var hos Fredriks morbror och firade honom.


Dom fina cementfågelbaden som vi gjorde en varm sommardag.


När jag, Malin, Alex och Fredrik fiskade i strömmaren och jag var så stollt över min "stooora" fisk som jag fick på mitt första kast ^^.

Malin satt och pratade med maskarna x)


Dom jävla svanarna kom och väste åt oss. Jag har nog aldrig varit så rädd för svanar jag trodde dom var underbara djur.


Det var en riktigt mysig dag måste jag säga. Som sagt jag älskar spontana grejer. Även om vi bara fick småfisk så är det så kul när det bara rycker lite i spöt.


Vi var ju också till grönan familjen + kusin, elaka faster och Conny

Så det var lite bilder. Nu kissa seeen sova ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0