Hjärtat, jag ångrade mig.

Kan man sakna någon så mycket som jag gör just nu? Det måste vara omöjligt. Redan efter en timme ångrade jag mig att sa till Fredrik att han skulle lämna mig och åka till Robert. Saknar!

Nu är det halft bestämt iaf. Fy fan vad glad jag blir att folk ens vill hit! Och min underbara familj som tänker ställa upp och inte vara hemma det är guldvärdt. Så nu har jag något att se fram emot.  Jag får träffa alla mina ungar nästan.!

Nu ska jag kolla på film och bara ligga och sakna Fredrik hoppas jag hittar på något i morgon. Stan kanske? Nej måste spara pengar. Jag ska nog cykla och köpa lite mat tills i morn. Jag tänkte äta nyttigt nu dom dagarna dom är hemma. Pff yeah right det blir makaroner och falukorv x)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker du ska ha det på onsdag, för jag ska jobba på lördag till nio :O (:

2009-07-10 @ 18:28:10
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0