My love

Fredrik kom hem på fredag kvällen så då åkte jag till honom och OM jag hade saknat honom. Vi kramades i en evighet kändes det som men jag ville inte släppa heller. Löjligt? Jag vet men jag kan inte rå för det när jag är så kär. Vi tog ett bad och lagade lite mat sen så kollade vi på film. På lördagen var jag bjuden på Saras fest men jag kände inte för det sen vill jag spara pengar. Så jag stannade hemma hos Fredrik. Vi lämnade inte sängen typ och jag var så rastlös som jag alltid blir. Det fanns inget att göra. Men men dagen gick och vi var väl fortfarande glada att se varandra.

I morgon börjar skiten igen jag måste också skriva klart mitt arbete. Meeen det går nog bra.. Jag vill umgås. OcH FOLK JAG GÅR BARA TILL 10.20! Så jag kan leka! Så nu är det sagt. ska försöka somna tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0