Like a dream

Jag tittade i mitt minneskort och hittade lite bilder från när jag gick första året på GUC. Sen lite andra från andra året också. Men vi hade våra lilla gäng där i ettan, The Retards, kallade vi oss x)

 
Lungan, Niclas, Jag, Gustaf, Rocky och Mathilda sen Sanne som knäpper kortet.


Snyggingen själv. Sanne :)


Jag och Gurra, jag hatade när dom alltid åt min mat!


Det är kul att vi höll varandra som vänner ända ut jag och Lungan :)


Ibland kan jag sakna dom gamla tiderna när vi hade så kul.


Skolfoto i tvåan med babsen.


DAY N´ NIGHT

Kommentarer
Postat av: Sanne

Ååh, vilken heting XD

Jag saknar ettan!

2009-07-11 @ 16:18:22
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0