Jag har en hemlighet!

I morgon så ska jag fixa en liten överraskning till Fredrik, jag kom på det igår och när jag ska hitta på överraskningar till någon, då ligger jag om kvällarna tänker ut och sen när jag har kommit på kan jag inte sova för att jag vet att han kommer att bli så glad och jag vill se hans ansikte när han ser allt jag har fixat till honom ^^.  För er kanske det inte hade varit så speciellt men jag vet att det är det för honom. Jag ska köpa min första ros också till en kille. Alltså jag är inte romantisk alls jag vet inte hur man är det. Så dt är väldigt svårt för mig ska jag säga er. Jag känner mig bara dum x).

Snart är det bara en vecka kvar i skolan så jävla underbart jag måste barar klara det här provet. Och jag hoppas verkligen att jag gör det för annars blir det jävligt jobbigt. SEeeen blir det att söka jobb eller utbildningar. Vi får se om som sagt jag klarar kursen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0