Im smart!

Idag har jag skrivit lite på min uppsatts som ska in redan nästa vecka jag är så dum som bara skjuter upp allt. Men jag pratade med Elsa och hon hade bara skrivit en sida. Så det känns väl lite bättre antar jag :S





VET NI VAD JAG KOM PÅ:


Att om man köper ett hus med vännerna och sen bor man där tillsammans? Är inte det en av dom bästa idéerna jag har haft? Fast då måste man hitta folk som man verkligen kan lita på och som har jobb så att dom kan betala av. Sen också som tar mycket ansvar och tänker före handling. Men det skulle vara så j'ävla bra sådär innan man blir vuxen och skaffar barn och skit. Det är något som jag skulle kunna göra ärligt talat. Men vilka skulle man bo med?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0