I am the queen

Hihi jag fick som jag ville ^^ Vi åkte alla till rullsand. Jag tror nog att folk märker att jag blir sur och vill döda folk x) Det var riktigt trevligt måste jag säga. Det var jag, Fredrik, Peter, Emil, Leif, Christoffer, Josef, Krisitian S och Gorren. Så vi var ett litet gäng där. Och vi var där från 10 till 14-15 kanske. Så man fick lite färg och det sved på kroppen när man skulle torka sig efter man hade duschat.
 Seen bestämde jag, Fredrik och Peter att vi skulle laga mat tillsamman och dricka lite grann så det blev tacos och sen senare så vid tolv tiden ville vi vara lite busiga så vi bestämde oss för att tjuvbada. Och det var så varmt och skönt i vattnet men en jävla massa mygg så det kändes som om jag hade en massa myggbett när jag vaknade.  Och vi vaknade i dag morse av att det var några jävla idioter som höll på att borra eller nått skit i hela lägenheten ovanför oss. Från klockan 9-14 höll dom på man hörde inte ens tvn i Fredriks rum. Jävla äckel.

I morn ska jag äntligen få träffa mina dönner och som jag har längtat sen Sara frågade om jag ville med och fika ^^ Men nu måste jag bara kolla lite på internet och göra klart min läxa som skulle in igår egentligen :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0