Fest i Solgläntan

Ja hörrni vilken kväll/ natt det blev i onsdags men fan vad kul jag hade. Och det glädjer mig så himla mycket när folk säger att dom hade en kul kväll. Det blev musik, mat, skratt, diskutioner men även lite smak av dans. Men en sak har jag lärt mig iaf att man ska inte ha fest hemma hos sig, inte iaf förns man har riktigt mogna vänner ( ta inte åt er ni som vet att ni skötte er) Men jag menar ta sönder saker, stoppa fimpar överallt när jag säger att det finns askkoppar precis bredvid dom. Slår ner stolar och beter sig som ett svin.

Hade räknat att någon skulle däcka men inte så mycket mer x) Folk drog hem vid kanske 2 tiden och dagen efter fick jag smaka på en riktig bakfylla och sen skulle jag städa skiten också. 71 burkar som jag pantade men fick bara 18.50 för dom och en massa glasflaskor. Och gräs i hela huset kladdigt på golvet efter spilld öl och cider. Och massa fimpar överallt på altan. Och jag vet att det är bara två som röker så man kan ju gissa på vilka det var -.- Eller Fredrik vet jag inte skulle göra det hoppas jag iaf. Så då har vi bara en liten långhårig man kvar. Men men det var nästan värt det. Tur att jag hade Lungan och Fredrik som hjälpte till att röja undan. Och dagen efter festen blev det chips och film. Hjärtat stannade över en natt till. Och nu ska jag försöka sova också för att i morgon ska vi till Grönan med familj + lite släkt. Så det ska bli riktigt kul jag vill åka den nya karusellen! Hoppas andra också vill åka. Det kommer ta ett tag att somna när man inte är van nu att sova själv men vi ska upp vid 8 så det skulle suga att sova borta då. Jag ska försöka somna till film då känns det inte lika ensamt.



Can  u ask for more?

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är skit att ha fest hemma xD I alla fall när man blir så många så man inte kan hålla koll på alla. Men jag hade kul & det var mysigt!

2009-07-18 @ 10:45:51
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0