Det händer inte oss.

Jag kan inte förstå det som har hänt här i Örbyhus även om det inte var några som jag umgicks med så var det några som man ändå visste vilka det var. Daniel och Simon är vänner till min bror och det gör att man träffar dom någon gång ibland. Sen när jag praktiserade i skolan så hade jag dom som elever och nu känns det bara så overkligt att Simon inte finns vid liv längre och skulden som Daniel bär som jag vet att det verkligen inte han ska känna. Han kunde inte förutse att det kunde bli såhär. Och Christoffer man kan nog inte kunna sätta sig in i hans tänke just nu. Man tänker att det här är inte sånna saker som händer. Och jag blir både berörd och arg för man vet ju hur dom kör. Som dårar. Saken är nu gjord och det är så himla tråkigt att det slutade på det här viset. RIP Simon Saurez och en extra tanke till både Daniel och Christoffer.

Igår så var jag med Sara och Simon, vi gick ner och fikade på badet och sen gick vi hem till Sara för att färga hennes hår. Sen bestämde vi att Sara och jag skulle sova hemma hos Bullen, vilket inte blev så mycket sovande x) Vi gick och la oss vid 11 men somnade aldrig vi bara pratade och skrattade, men kul hade jag iaf sen så sara gick väl hem vid 4 på morgonen och jag låg och kollade på Mio min Mio. Men sen kanske vidd 5 halv 6 så gick jag upp igen för att testa att somna. Vaknade vid 9 somnade om och sen vaknade igen vid 12 så då kollade jag klart på Mio min Mio och cyklade hem. Och konstigt nog känner jag mig inte ett dugg trött. Det är lite konstigt. Men skönt då på samma sätt jag somnar väl ikväll tidigt istället. Och ligger spänd inför i morgon som kommer att bli så kul hoppas jag :) Frågan är vad blir det för mat idag då? Det blir väl mackor.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hade astrevligt ;D Haha. Fast jag är cptrött nu xD

2009-07-14 @ 21:04:24
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0