Dålig humor på G ( Jag kissar på mig)



MIN RYGG! Den gör fortfarande ont efter Grönan.
Kom hem från Fredrik för ett tag sen han ska till sin far i Uppsala för att dom ska åka till Gräsö och fiska under veckan nu. Så han bara lämnar mig. Jag måste skriva min uppsats så det är nog ganska bra att han åker iväg. MEN då kommer jag att vara hemma hela tiden vilket inte är bra jag kommer att vara sur på alla för att jag är lite less och dom kommer att bli sur på mig för att jag är sur x) Jobbigt läge men kallas PMS och man får bete sig som ett svin då.
Det värsta var att jag har PMS, Fredrik ska sluta röka och snusa så han kommer nog att vara ganska så sur nu. Bra kombination x) Men jag har bara blivit 5 sek sur på honom för att jag inte får som jag vill. Så det går kanske så otroligt bra. Peter sa något bra han ska börja sitt nya liv och träna och äta rätt och så. Jag vill också göra det men ajg kommer inte kunna göra det förns jag flyttar hemifrån så det är min ursäkt ^^. Men jag är glad för hans skull att han har bestämt sig. Det finns inget på tv vad fan ska jag göra då? Det blir väl en film på datorn eller nått. Det funkar det med.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hitta på nått med mej nån dag? Jag är ledig lördag :D & varje dag utan torsdag/söndag ;D

2009-07-20 @ 23:09:57
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0