Congratzzz Jonas

Igår var jag och Fredrik hem till Jonas och Bettan för att säga hej och grattis till lillpojken. Vi var där en stund fikade och hade det bra, sen gick jag och Fredrik hem och lagade mat. Och sen på kvällen hörde Jonas av sig så vi gick dit för att kolla på film och grabbarna drack öl medans flickorna drack läsk. Sen gick vi väl hem vid halv 2 och somnade efter en stund.

Idag så när jag kom hem så hade jag fått ett par glas och flytta- hemifrån- saker- som- är- bra- att- ha- som- man- inte- köper- själv- saker. Som durkslag, sil, konservöppnare allt möjligt. Sen har jag fått en massa tallrikar och assietter och djupa skålar. Sånt är alltid bra att få och det fick jag bara för att dom vill ha nya eftersom dom där sakerna var typ ett år gammalt och man måste typ rensa enligt dom och köpa nytt? Sjukt men sjukt bra för mig. Jag behöver inte tänka på sånt längre. Så det är bra då kan man spara pengar till en ny bra soffa eller matbord och sånt bajs. Så nu vill jag bara flytta hemifrån för att jag ska få använda dom x)


Jag har aldrig känt mig så ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0