Alone.. again

Nyss åkte Fredrik med Robert hem till Robert. Dom ska väl sitta och nörda just den helgen när jag är ensammen själv. Visst känns det tråkigt och kommer att bli ensamt men ja dom hade ju bestämt innan Fredrik visste att jag skulle vara hemma själv. Sen har jag faktiskt gjort saker!

Måndag:
Ringde till Malin kände mig ensam så jag åkte till henne för att leka med henne och Alex. Hade saknat henne hur mycket som helst utan att ens veta om det. Sen åkte jag hem och sen kom Fredrik hem till mig och sov här. 

Tisdag:
Jag, Fredrik, Malin och Alex bestämde oss för att åka och fiska så Malin plockade upp mig och Fredrik hos mig vid nio sen så åkte vi inte så värst långt direkt. Till strömmaren. Och jag måste skryta! Jag fick första fisken! Och typ en massa till. Jag har kort på mobilen men mitt usb är borta får visa sen. Juste Malin fick också fisk men inte killarna eller typ en massa små dom med men inte lika många som oss tror jag. Jag och Malin satt och metade. Hur mysigt som helst! Jag älskar spontana grejer! Sen när vi kom hem var vi så himla trötta men jag, mor och Fredrik plockade smultron. Sen vart det film hela kvällen.

Onsdag:
Det är läskigt jag kommer inte ihåg vad jag gjorde igår ens :S Men Fredrik var här iaf. Och sen så gjorde vi väl inte så mycket. Men jag tycker bara om när han är här hos mig.

Sen idag så åkte mor, far, Andreé och Zack till norrland och kommer hem på söndag eller måndag vi får se. Och jag är hemma själv. Läskigt. Jag kommer typ att inte göra nånting. Buuuuhu ensam. Det kommer nog att gå fort sen ska jag ju vara husvakt nästa vecka så då får vi se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0