Åh polly vad gott, Åh polly vad gott, Åh polly vad gott...

Idag har det varit Miccis, mor och far dag. Vi fixade klart byråerna som mor och far köpte igår sen har vi köpt en ny tv bänk det var ritkigt fint faktiskt. Sen åkte vi till gatmot och tömde sopor, sen till Jens och Carina för att kolla när dom byggde sin trappa och fikade lite. Och sen in till Tierp med moster, kusin och mor. Sen har vi bara varit hemma och det har varit skönt att göra något. Ska nog skriva lite i min uppsatts idag igen. Sen i morn blir det skriva lite och sen kanske höra om Emil gör något. Kanske. Om jag orkar. Jag saknar Fredrik och vi vet inte när han kommer hem. Tråk men jag klarar mig det är bra att vara ensam ibland tror jag.

Lite bilder från grillpartyt i Solgläntan.



Alb


Retard Lungan som var rädd för mörkret


Dom tre musketörerna


Kåtbockarna som vill sälja sig själva. 50 kr?


Ämil och Ämmy

Emil tog kort hela kvällen med Emmys kamera hon hade runt 310 bilder så nu har vi lärt oss att inte låta Emil få leka med kameran. Men jag vill ha bilderna eller kanske inte alla men många iaf! Men jag kan gissa på att jag och sara är med på iaf mellan 250 och 300 bilder x)

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha. Vi var lite för kamerakåta den kvällen xD Jag vill se bilderna. Haha ;D

2009-07-22 @ 23:03:19
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0