- Det där gjorde jag med flit.

GOOOOOD MORGON SVERIGE!
God och god kanske inte den är men den är molnigt iaf. Ohh vet ni klockan typ halv 2 ( jag hade lite svårt att somna) började jag blöda näsblod? Det är ju skit skumt. Jag kände bara hur det började rinna ur näsan. Trodde att det var snor men det rann lite för fort så jag sprang till toan och det var skit äckligt jag hatar att få det i halsen men jag har hört att man ska lägga huvudet bakåt men vara försiktig och spotta mycket för att får du för mycket blod i magen så kan du spy upp det igen. Och det vill man inte så jag gjorde det en stund och började känna mig illamående så jag satte mig upp och stoppade en tampong upp i näsan. Funkar jävligt bra.
Nej nu ska jag kolla på den otroliga vandringen det  var hundra år sen jag såg den. Och var är alla? Dom är helt borta det är så tyst.

Jag vill ut och dansa!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill också dansa ;D

2009-07-07 @ 14:13:32
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: Amanda

Kom ut och dansa med oss i helgen. Jag ska nog till Alle och festa sen åker vi till hummel Öregrund! :)

2009-07-08 @ 11:13:36
URL: http://mandybe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0