Yes sir I can boogie

Idag när jag och Malin åkte med tåget hem fick en älg för sig att hoppa framför tåget. Och det var länge sen jag var så rädd när tåget började skakaoch hoppa och man hörde skrammel undertåget det var inte riktigt min grej och det första jag tänker (jag är töntigt) är faktiskt på Torkel. Ja jag är kär i honom -.- 
Men men whatever sen kom min far och plockade upp mig och han hade köpt en kebabrulle till lilla mig ^^ Sen har han och jag vart hemma hela kvällen. Skönt faktiskt men sen nu vart jag lite trött så jag ska sätta på Pinochio som jag lånade från internet. Det är cpkallt i mitt rum. Juste måste få tag på Emil först! Äh ringer honom i morn!



Kjell Junior Wallmark  min hemliga kärlek <3
Jag älskar folk från norrland. Dom är så goa och mjukisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0