Vinter är väl okej

Min mage gör cp ont jag har ätit lite mycket speciellt godis ^^ Jag ligger och kollar på "Are you smarter than a fifth grader" och det är ju ganska svåra fråger jag menar ofta att en som går i första klass kan djurvetenskap typ som är koala ett pungdjur. Okej det var lätt men alltså det är sjukt svåra fråger. Idag vaknade jag åkte till skogen och grillade med mor,far,bror,Karin,Per, Maja och Linus. Jag klädde nog på mig för 40 minus x) Men kallt var det och jag ville inte frysa ^^ SEn har vi en liten dam här utanför huset en liiiiten bit in i skogen och den har frysit så man kan åka skridskor där och då blir det verkligen nostalgi helt sjukt men kul var det. Men jag hatara att man får så himla ont i fötterna :S Och jag kan stanna snyggt också. Ja jag är stolt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0