This boobs were made for walking

Jag fattar inte varför jag åkte hem från fredrik idag jag ville ju stanna. Damn it! Och nu ligger jag och tänker ska jag duscha eller duscha i morn? Jag håller ju på att försöka att inte tvätta mitt hår så ofta för att det blir så lätt flottigt och äckligt. Men det är fan inte lätt jag hatar att ha flottigt hår, det känns äckligt. 

Nu vill jag verkligen ha sommar. Jag längtar dit som fan, kjol klänning shorts varmt och inte äckelkallt -.- Sen vill jag färga mitt hår nu men jag har inte råd för det sen vill jag klippa mig jag i vill göra hur mycket som helst. Jag tror jag ska färga mitt hår innan helgen iaf. Ja juste denna helg vart ju inte som den skulle, Sara blev sjuk i magen och Sara 2 tappade lusten och jag tappade lusten. Så jag åkte till Peter istället där Fredrik var så satt vi där hemma och lekte istället. Det var ju trevligt det med. Bara det att jag och Fredrik gick hem till Fredrik klockan 6 på morgonen och kanske somnade vid 9 på morgonen. Sen så vaknade jag vid 14 för att jag var tvungen att springa och göra nummer 2 sen somnade jag om och vaknade vid 16 över att Fredrik låg och spelade WOW, nörd -.-  Sen somnade vi vid 18 för en två timmars powernap och somnade igen vid kvart i 2 sen var mig helg över. Det var ju kul -.- Jaja  jag är typ ledig eller hur man ska säga till torsdagen så det känns skönt jag måste göra lite grejer innom skolan. så det hinner jag nog. Nu läsa lite bloggar och sen film.

Jag känner mig äcklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0