Ska kanske stänga ögonen

Jag måste pissa såååå himla mycket..

Eumh jag har tänkt och jag tänker inte åka ill skolan i morn jag har bara en timme och vill verkligen inte jag har ingen lust alls så på Tisdag så börjar jag ta tag i allt. Men jag tänkte att i morgon ska jag börja skriva min religon. Så jag gör nytta iaf :) Det kommer säkert vara inställt ändå.

Sen vi jag bara säga hur stolt jag är över min babe, min Torkel, min Fredik att han inte ger upp utan verkligen försöker med att söka jobb och har gått upp nu och jobbat från 8 till 17 och hoppas att han visar sitt intresse. Och sen att jag älskar knasbollen dunder mycket. Det var allt från mig för den här gången. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0