Save me from myself


I may not be beautiful, but I do got the brain.

Snart är jag äntligen klar. Men man ledsnar så jävla lätt så vad gör man då jo leker.  Det känns bara som om när man tar en massa kort på sig själv så är man jäääääääääääätte självgod x). Men okej jag kan säga att jag tycker att jag ser väl okej ut vid vissa tillfällen andra vill jag bara gräva ner mig. Jag erkänner. Men som när Torkel säger att jag är vacker så är jag så dum i huvudet att jag inte ens säger tack varför kan jag inte lära mig att iaf säga tack till en komplimang. Klart man blir glad över att höra det men jag får inte ut ordet tack. Hur svårt kan det vara?
 Men jag tror ändå att alla har något vackert i sig.
Jag är uttråkad. Jag vill bara gå och lägga mig eller nått. Plättar ska jag äta nu aif.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0