sånt som jag tänker på i min ensamhet.

Okej jag är dryg jag skrev ja kanske för några minuter sen? Trettio? Ja ja skit samma. Jag sitter och kollar på shiet och känner fan vad jag vill testa kort hår och det värsta är att jag kommer nog att ta saxen själv och klippa :S Det är det värsta med mig vill jag göra nått så vill jag ha det gjort på en gång. Så tanke är ska jag eller ska jag inte? Jag velar lite fram och tillbaka sen vill jag vara blond också fan vad dryg jag är x) Jag vill testa nya saker. Nu nu nu .
Ska jag? Eller inte? Snart kommer jag göra det x) Ohh sara om du är inne skriv och säg jag kan klipppa dig. Do it! Det är panik! Åhh jag är hungrig och sårig jag har kliat för mycket på min cp kropp så det svider :S

Kommentarer
Postat av: Dex

JAG KAN KLIPPA DEJ! :D



(Fast du vet ju hur det gick sist, haha)

2009-01-16 @ 07:48:43
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: cissi

JAAA MICCIS KLIPP DIG :D fan vad coolt!!

Du skulle passa asbra i det :)

2009-01-17 @ 19:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0