Nej jag ger upp

Jag sitter i skolan och jag har inte gjort nått sen typ hum 10.20 och sen antar jag att det blir under en längre tid. Så jag hoppas att vi kommer på nått att göra snart för annars ger jag upp och går hem. Även om jag har en timme kvar som börjar 15.00 såååå hum hur gör vi då? Idag vill jag bara hem kolla klart på flubber sen så sova lite lätt. Jag ska börja att sova med telefonen avstängd jag gjorde det igår och jag vet inte men det kändes skitbra jag kände inte den där oron att jag inte skulle höra klockan tokigt nog x) jag är lite konstig x) Jag vill se en riktigt bra film ikväll ska kolla på lets dance tror jag :O! Det är nått nytt. Vi får se vad det blir för kul.


Förra året tll Kizz videon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0