Naken eller inte naken - Det är den stora frågan!

Blääääh måste plugga lite måste skriva historian men jag skiter i det och skriver av istället ^^. Yes idag så åkte jag och ma familj till kusinen som fyllde 11 år. Stor pojke. Grattis. Sen så när jag kom hem så fick jag äntligen min efterlängtade dusch men sen när jag kom in i mitt rum så såg jag shiet måste städa orkar inte, måste packa till i morgon orkar inte, måste gå till tåget i morn orkar inte!!! Det är faktiskt 2,5 km plus en stor väska med saker plus en mycket tidig morgon.
Just nu eller snart måste jag packa måste måste måste. Just nu för er som är intresserade så sitter jag fortfarande naken och varför gör jag då det? Och varför ens säger jag det? Jo jag ska säga er att jag har en lite rädlsa. En rädlsa att vara naken. Jag tänker om jag är naken med mig själv så kanske jag törs vara naken med andra. Och då är frågan varför ska hon vara det med andra? Tror hon att alla vill se henne naken? Ja en iaf det vet jag. Men jag har fått bort halva kroppen iaf nu är det bara nedre delen kvar. Då är frågan hur botar man det? Hur blir man nöjd med sin kropp? Måste man börja träna så att man blir spinkig som en liten kvastskafft? Eller finns det hjälp? Jag vet att folk säger lär man älska sig själv älskar man sin kropp. Men hur kommer man dit? Jag vet att jag alltid har sagt att jag älskar mig själv. Men jag gör inte det längre. Vad tog det vägen? Hum detta inlägg är ett funderande inlägg med mitt stora problem att vara naken. Skumt? Nej det är bara sån jag är.



No im not naked.
on THIS picture



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0