Mycket på G

Jag har ledsnat som fan att plugga och måste skriva religonen men vill verkligen inte göra det. Men jag hörde av mig til Emil för att kanske hitta på nått .Men så fort det börjar snöa eller typ regna så ångrar jag mig alltid. Sen har jag inte tid heller jag måste göra klart allt! Phööö jag behöver hjääääälp jag fattar ingenting. Det är skit jobbigt för får jag bara det förklarat så vet jag att jag kommer att klara det galant.


Skulle du vilja gå ut nu eller?

Sen har jag ett till problem jag har inget tills på Fredag. Alltså det kan ju vara gott att ta ett glas vin till maten men problemet är jag har inget vin ingenting. Så jaaa jag får en nykter Fredag, det finns inte så mycket mer att göra åt saken. Men det går nog bra, jag kanske inte kommer att vara lika pigg och glad men jag ska försöka iaf.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla vill va nyktra xD Jag har sprit som jag kan dela med mej lite av ?

2009-01-20 @ 22:03:11
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0