Micaela <3 Music

Yummie! Jag kan inte få nog av musik och jag blir glad av musik. Tänk vilken verkan lite toner kan göra. Det kan göra en glad, arg men även väldigt ledsen. Sen kan man bli så glad att man börjar gråta också. Det är det som är så underbart med musik. Jag sitter hellre i 5 timmar och lyssnar på musik än pluggar. Men det är ett måste men det är musik också. Så därför tänker jag göra det samtidigt (I)!

Ohhh ohh måste klaga lite eftersom det är min drog. Jag har så himelskt ont i min rygg. Det gör dunder ont jag vill att nån ska bara komma och knäcka sen är det bra igen. Jag tror det är sängarna, att det är en sån pass skillnad mellan min och min andra säng hos Fredrik.
Ska bara lyssna lite till sen ska jag plugga ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0