Jag ska gå i pension

Jag har ledsnat jag vill inte mer nu. Jag orkar inte skriva religonen så jag tänker lägga det åt sidan nu för ett tag seeeeen så på söndag kaaaanske jag tar upp det igen ^^ . I morn ska jag bara in på historian sjukanmäla mig gå till stan med malin och sen ska jag hem jag ska köpa hårfärg för att nu har jag ledsnat här med på mitt hår. Men vi får se man kanske ångrar sig.  Seeeeen så ska jag ju ha lösögonfransar på mig i morn meeen jaaaaa jag fattar inte hur man gör eller dom vill inte fastna jag kommer att sitta med det där en timme eller så x) Men hoppas det blir bra och inte tråkig outfit. Att man ser normal ut. Hur ser en transvestit ut? Jag vet men det är svårt.



Jag kanske ska inspereras av henne hon ser lite ut av en transa nej men vänta det är ju... Charlotte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0