I wanna be loved by you.



Im soo cold.
Imorn ska jag upp klockan kvart över 5 för att jag inte orkar gå till tåget x) Varför tar jag inte chansen och får lite motion nej jag är för lat för sånt. Jag måste börja röra på mig så kanske min rygg inte blir lika cp :O Jag bara klagar på min rygg x)
Två lektioner i morn whoho kul. Sen så nästa vecka är det APU och lärarna tänker tvingar barnen som går i skolan att hålla på att söka APU plats.Btichigt. Jaha vad gör vi nu då? Ska jag sätta på en film? Då kommer det att bli sent jag har kollat klart på min serie ^^ Och nu vill jag se säsong två. Och sen såg jag lite snabbt ofta det ska komma en twilight 2? Eller såg jag i syne? Hum måste undersökas.
Jag vill ha pengar jag hatar att vara pank.

En sak till måste undersökas. Har sniglar snoppar?

Kommentarer
Postat av: Dex

"Twilight 2", alltså New Moon kommer den 20/11-09. Kanske senare i Sverige. Nu vet du de ;D

2009-01-28 @ 01:13:05
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0