Hemma igen

Ja nu var man hemma igen. Jag tycker inte riktigt om det. Eller klart jag tycker om att vara hemma men jag vill vara i mitt hem nummer två eller tre. Jag har många hem eller tre stycken det andra hemmet är hos Fredrik det trejde är hos Emil. Jag offrade att ligga i sängen och mysa  med Fredrik jätte länge för att min lillkusin Rasmus fyllde 6 år. Var det värt det? Lite grann jag fick tårta och en massa gott. Men jag ville ändå ligga kvar. Det är sjukt hur jävla snabbt det har gått jag frågade hur gammal Rasmus fyllde och han sa sex men jag var tvungen att kolla på skyllten som dom hade gjort. Äckligt hur jävla fort tiden går. Och på tal om tid. Snart är det skola, snart är det ett år med Fredrik, snart är det studentskiva, snart är det studenten, snart är det jobb, snart gammal, snart död. Det är sjukt hur snabbt tiden går och det känns som om jag inte hinner med nånting? Jag vill hitta på en massa saker!! År 2009 ska blir ett dunderår eller jag hoppas på det iaf. Jag ska försöka att göra det till ett dunderår och det med hjälp av mina dunder vänner och dunder pojkvän. Woho Im the worlds greatest!


Gay gay gay mannen här är väldigt gay
.

Kommentarer
Postat av: Dex

Asså, vi borde träffas nån dag & typ plnera massa saker vi ska göra i år & i sommar ;D De vill jag!



Btw . . Får jag typ vara dit em nummer 10 eller nått ? (a)

2009-01-07 @ 13:31:56
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0