Go miccis go miccis you can do it!

Det känns som om jag aldrig är hemma längre. För att när jag kommer hem så ser jag alla saker jag måste göra. Skol saker. Så det var bara att börja. Jag har gjort klart historian nästan, jag fattar inte en sak så då ska jag bara kolla lite med henne. Sen så ska jag bara skriva buddismen och juste vi fick tillbaka proven som vi skrev. Och jag måste säga från att bara lyssnat lite skumt på lektionerna och inte plugga alls och då menar jag inte ens kollat på papprena till att få VG så är jag ganska stollt över mig själv. Jag är inte så himla korkad ändå. Sen så på Historian kan jag också få VG i slutbetyg om jag fortsätter som jag gör. Och jag var nära att ge upp där men nu gav hon mig lite kraft. Sen måste jag läsa på nått skit sen läsa min bok som suger. Det suger ju. Vad har jag kvar? Jo väjla ämne innom religon. SKiiiiit svårt men ajg ska försöka iaf. Det är sista slutspurten detta klarar jag av! Måste bara vara hemma lite mer så att jag gör mina läxor och skit.

JAG TROR PÅ MIG SJÄLV! Ett jätte kliv för just mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0