Fjorton suger



Jag är så jävla tönting och känslig jag låg och storböla till Fjorton suger x) Och dom som har sett den  och är tjej och lika känslig som mig förstår mig gott och väl. Och jag blir så kär också och jag är så himla kär i Andreas Karoliussen altlså han som spelar Aron i filmen.
Sen så skrämmer det mig att den här filmen är så himla verklig jag menar det kan hända så jävla lätt att en tjej super sig redlöst full och blir medvetslöst samtigit som du blir våldtagen. Det är så jävla lätt. Därför så tycker jag att vi tjejer ska hålla i hop och ha lite koll på varandra man behöver inte dricka sig redlöst full och känner man att man har fått för mycket, åk hem"  Jag blir arg! Dumma blonda lilla flicka! Och äckliga dumma pojke som inte kan behärska sina behov på en hjälplös flicka. Bah!

Men filmen tycker jag faktiskt att den är värd att se. Och jag varnar wannabe miccis loosers som är lika känslig som jag. Var beredd på näsdukar i slutet av filmen x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0