En fyraåring ställer i snitt cirka 400 frågor om dagen. Sugen på en sånn eller?

Sjukt trött men jag kan ju inte sova nu. då kommer jag att vakna kanske halv 4 och vara skit pigg. Jag måste gå till tåget i morn orkar inte, jag vill sova hos Fredrik nu börjar det kännas tomt! Så jag tröst äter med mina kakor jag köpte av Emelie och då blir jag ännu mera ledsen för att jag vill inte äta jag vill börja träna. Men dom är sååååå otroligt goda ^^ Jag är för svag för kakor med choklad i ^^. Åhhh jag är klar med religionen det känns grymt skönt. Och jag älskar att jag är klar för att då kan jag göra så mycket mer ^^. I morn ska Alx komma och kolla på vår dokumentär vi gjorde om honom. Så det ska bli kul att höra vad han tycker :) Undra om jag inte ska sätta på en film och chansa på att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0