Borta bra men hemma bäst

Jag har inte varit hemma sen i måndags. Det har inte gjort så mycket jag har sovit hos Fredrik, jag älskar verkligen att göra det och jag älskar verkligen honom men ibland kan det bara vara skönt att komma hem till mitt hem, min säng, med mitt godis. I onsdags som ni alla nog vet så var det ju nyårsafton. Vi firade hemma hos Emil och blev ett gäng på nio pers och jag hade ju lovat att jag skulle laga maten och göra tårtan och allt. Men så klart hade jag hjälp utav mina vackra assistenter Sara, Maulin och Emil som skar salladen :) Det var riktigt mysigt och en kul kväll iaf ifrån min syn. Vid tolvslaget så smällde vi raketer och jag vart sur för att alla började smälla klockan 23.57!! DÅ ÄR INTE KLOCKAN TOLV! Men men klockan tolv så fick jag min efterlängtade tolvslagskyss den som man alltid drömmer om när man är liten, eller iaf jag x)
Jag och Fredrik och Ville gick hem till Fredrik vid halv 5 tiden för att sova lite men när vi väl kom fram så kom Peter och Jonas över och stojade sen vid halv 7 tiden orkade inte jag mer så jag sa ifrån och sa att nu får ni gå hem och efter lite stök och bök och efter Fredrik fick sitt damputbrott som jag inte har sett förr. Så lämnade dom oss vid 7 tiden och då var det bara jag och Fredrik kvar. Det vart lite strul, inte mellan oss men det var så komplicerat men efter lite om och men så ordnade det sig och vi somnade vid 9 på morgonen. - Jag gråter inte för att jag är ledsen, jag gråter för att jag bryr mig.

. Och väcktes dan efter av att Emil, Pelle och Jon ringde och var hungriga och ville käka pizza så vi drog ner käkade och sen gick jag och Fredrik hem igen och somnade vid 6 tiden vaknade 10 somnade igen vid kanske 2. Så det var min första dag på året. Sov åt sov x) Men vi lovade varandra att det skulle bli det bästa året tillsammans. Så man kan ju hoppas på det bästa. Sen måste jag bestämma två grejer som är jobbigt inte det ena det är okej för att det ska jag göra men det andra är jag så jävla osäker på. Jag vill ju må bra men behöver jag verkligen göra det för att kunna må bra?

- Den enda anledningen till att jag är kvar här i Sverige och inte drar nån stans är för Miccis. Om inte hon fanns hos mig skulle jag dra direkt.
 Är det de man vill verkligen höra? Jag är osäker.

Sen en sista sak : Jag är så jävla glad att Malin och Sara kom det betydde så jävla mycket för mig. Att jag fick vara med dom bästa. Tack mina babes. Jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Dex

Ååh, Micis (,: Du är så söt! Tack för att jag fick komma (a)

2009-01-02 @ 20:52:45
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0