Aldrig mer alkohol

Blogg måste skriva blogg så tänkte jag men jag orkade egentligen inte men men jag gör det ändå det kommer att flyta på. Jag måste ju berätta om vår tjejkväll!
 Efter min korta powernap där så försökte jag att fixa mig till en transa. Vilket inte var det lättaste kan jag då säga. Panik ringer till Sara hon har panik för att hon är stressad och säger : Men .. men kom hit! Haha så löste vi det ganska snabbt. Paniken var att jag inte fick på mina lösögonfransar och att jag var tråkig x) Men sen när jag kom dit hade jag strumpor som en snopp och lite strumpor innanför bhn. Och sen voila! En transa!

Ja ja kvällen som den var var rolig väldigt rolig alltså jag skrattade nästan hela tiden förutom när jag snackade allvar. Det blir alltid sånt på fester men utan det är det ingen fest. Iaf inte en hemmafest ;P Sen började alla bli sega vid 1 jag var fortfarande pigg och festsugen. Så jag fick skjuts av Linus tack tack med Sara till Peter där Fredrik, Jonas och Bettan var. Lite småfull eller lite och lite x) Så festade vi till halv 5 och då kände jag att jag var lite trött och jag och Fredrik orkade inte gå hem till honom så vi sov i Peters säng eller jag gick och la mig. Sen vaknade jag vid typ halv 7 att det kom en liten små*HOSTHOST*full Fredrik. Och han skulle tula. Så vi kanske somnade vid halv 9 vi hade vår klockan halv period?

Men jag vaknade vid 10 över att jag var skit pigg så jag vred och vände somnade om vaknade vid 12 med ont i magen. Toaletten. Sen sova lite igen och vi vakande igen vid 15.00 över att Peter står och sjunger och dansar till musiken och säger vakna! JAAG VILL HA PIZZA! Det var vi alla sugna på men det värsta var att mitt huvud! Alltså helt otroligt!  Bakfylla 2000 . Det var det värsta jag har varit med om och Peter var lika dan så han och jag klagade som fan och tyckte så jävla synd om oss själva. Klockan 20.00 skulle Peter på fest igen men Fredrik och jag åkte hem istället, kollade på film och hade det bra.

Söndagen vaknade vi halv 12 och sen låg till sängen till kvart över 2 för att då var vi hungriga och köpte frukost sen åkte jag hem vid 4. Och sen dess har jag gråtit som en tok till ett avsnitt i greys anatomy och kollat på min och Fredriks nya serie True Blood. Hatar deras dialekt och den handlar bara om sex. Men men det är vampyrer och det tycker jag om :)
Jag tror fan att jag fortfarande är lite bakfull det blev lite mycket där tror jag. Och varje gång när man vaknar dagen efter säger man alltid ALDRIG MER ALKOHOL!
Nu film macka först sen film

Kommentarer
Postat av: Dex

Haha, din jäkel ;) Fortsatte du festa ? xD Haha :p Jag gick ner & skulle prata i telefon med sajmon. vi pratade aslänge & jag somnade i telefonen typ sju med en jacka som täcke xD Haha,

2009-01-25 @ 21:11:16
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0