Zzzzkolan

Idag är jag i skolan för att jag ska till ett möte och hämta mina APU papper känns så jävla onödigt MEN måste göras det är bara bra att jag går upp tidigt så att man inte sover för länge och allt går åt helvetetnte vända på dygnet det ska man verkligen inte göra.. Igår åkte jag,Fredrik och hans mor till Tierp för att handla. Jag och Fredrik såg ut som två idioter som skulle ta och kolla på allt x) Han ville ha en massa godis och glass men jag sa ifrån och det är jag jävligt stolt över. Att JAG JAG sa ifrån x)
 I morse så vaknade jag och Fredrik eller vi åker typ samma tåg eller tid på våra tåg kanske man säger eftersom han ska ju till Tierp. Och jag tycker att det är dunder mysigt sen så ska jag till honom igen idag när jag om jag hinner gått på stan med Saraorna. Jaha hungrig. Jag hatar att dom öppnar halv 11 sen får man äta men det läskiga är tänk om jag inte hinner äta för att jag ska på mötet 11 :O!! Ja ja det ordnar nog sig ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0