What about love?

I fredags så gick jag och Maulin i stan en stund och kollade efter jeans jag behöver jeans så jävla dåligt med det -.- Men hittade inga par för att jag vet inte min egen storlek och man kände sig lite stressad men jag hittade en sommarklänning, ett fint nattlinne som var jätte fint ^^ Och sen ett par strumpbyxor. Sen åkte jag till Peter och där var det folk och alkohol trött som fan vid 5 gick vi hem till Fredrik. Där han och hans mor tjafsa så vi kom inte i säng förns 6.
På lördagen vaknade vi vid halv 16  jag och Fredrik bara hemma hos honom köpte vi godis käkade och hade en riktig myskväll. Fredag vaknade ooohh vi badade det var riktigt skönt och varmt. Men vi behöver ett större badkar x)
Nu är jag jävligt trött och längtar tills fredagen fatksikt och lite lördagen. Men vi får se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Dex

Va händer på fredag ? (:

2009-02-03 @ 16:41:55
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0