Vår alla hjärtans dag

Eftersom jag och Fredrik ville fira in vår ett års dag också där så blev vår alla hjärtansdag lite speciell. Vi lagade fläskfilé, potatisgratäng med sås och nån ostsås skit gott och sen åt vi ost och kex med lite chips och dip och kollade på melodifestivalen. Vi var ensamma hemma och tände ljus och mös. Det var riktigt mysigt. Och den bästa alla hjärtansdag jag har haft.
Idag firade vi mormor 60 år så det blev släkt och tårta mums! Just nu sitter jag och är förbannad över att jag inte kan få hem photoshop det bara cpar sig jag har ju redan prövat på en gång. Men jag vill ändra på min blogg jag har ledsnat lite på den jag vill ha en ljus! Så då tänkte jag att jag skulle pröva på igen fast med mammas konto men så teknisk som jag är cpar sig allt och nu avinstallerar jag allt och gråter. Nej det gör jag kansek inte men jag surar för att det inte blir som jag ville. Jag tänker inte lägga ut en massa pengar på ett jävla sketet program som inte vill funka. Sen tror jag att jag har virus kanske. Nej jag ska försöka med nått annat sen ger jag faktiskt upp. HJÄLP! Jag kan inte sånt här jag är så jävla oteknisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0