Shickaka!

Eftersom jag slutade så tidigt i dag och kom hem vid 12 så har jag haft det ganska tråkigt. Jag har typ bara tittat på tv ätit tittat på tv igen...
Sen i morgon så ska jag vara med på friluftsdagen och åka med till Fyrishov. Jag ska inte bada direkt eller jag får om jag vill men jag ska vara vuxen tänkte jag och titta på och vara badvakt. Så jag måste ha med mig shorts och skit annars kommer ju det  bli blött om jag känner dom där ungarna rätt. Jag vart överlycklig idag när jag kunde trä tråden rätt så att en tjej kunde spola och jag ska säga er att jag som verkligen inte kan nånting så är det för mig skit svårt! Men jag klarade det och sen så skuttade jag som en liten flicka och tjoade: YES! Såg du!? Jag kan allt! Sen tänkte jag dra till med LOOOOOSERS! Men jag hejdade mig där. För att jag är ju trots allt vuxen som barnen säger. Sen har jag stoppat ett bråk. Jag är väldigt effektiv måste jag säga. Och barnen retar mig för att jag råkade säga en gång att deras blommor såg ut som en karaktär i Alice i underlivet- landet. Så dom tjatar om det hela tiden. -"Har du tittat på Alice i underlandet på sistonde då?" Och då kommer man med en dum kommentar - "Ja mer än du har!" Men det känns inte riktigt rätt och jag tror inte att jag vann.
Åhh jag längtar i morgon till min renklämma och juice! Mums! AHHH kissnödig! Pee yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0