Utkast: Det svider ...

Hallå! Jag hittade ett inklägg som inte kom med men här kommer den det är från lördags tror jag.

Det svider i ögonen. Jag skulle färga mina ögonfransar och mina ögonbryn men jag ser ut som en hora med ögonbrynen och ögonfransarna funkade inte jag orkade inte vara blind hur länge som helst. Jag ska ta tag i det där en till gång snart. Och då måste jag göra det på riktigt. Jag har gått ut och gått med mor och far efter lite om och men. Jag hatar att gå men det var inte så jätte jobbigt förutom att min rygg cpade sig och jag höll på att spy x) Så jag och min far klagade tillsammans. Brodin Power!  Men jag gjorde det 7 km ochdet är jag stolt över.

Fredrik kom över typ 7 på kvällen eller vi hämtade honom. Det var bara jag, mor, far och Fredrik hemma, vi kollade på melodifestivalen åt pizza och godis sen så tvingade far Fredrik att vi alla skulle spela UNO. Mys dag.
Sen igår Söndag så åkte jag, mor,Fredrik och lillebror till Tierp, Vi häsade på hos Malle och sen tog vi med Rasmus och Sebastian för att handla sen stannade vi på vägen hem och åkte pulka och gjorde snögubbar. Mysigt mysigt :). Sen åkte jag och Fredrik hem till honom och sov där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0